Op werkdagen vóór 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden via DHL
media
media
media

Ik ben Mihaela van de Merwe, 31 jaar, en ik heb het merk Beauty Pillow in 2019 overgenomen. Ik had al jaren ervaring met mijn onderneming in boxsprings en Beauty Pillow sloot hier logischerwijs uitstekend op aan.

Beauty Pillow is sinds 2013 hét merk van satijnen kussenslopen voor de beauty- en hairbranche. Onze kussenslopen zijn een wel- daad voor huid en haar. In maart 2013 vond de introductie plaats op de Beauty Trade Beurs in Utrecht en werd het direct opgepakt door de vakpers en lifestyleprogramma’s op TV. Zo is het balletje snel gaan rollen. De Beauty Pillow is inmiddels niet meer weg te denken uit de beautywereld.

Beauty Pillow heeft vele voordelen voor huid en haar:

> Slaapt heerlijk verkoelend

> Voorkomt slaapvouwen in het gezicht

> Verfijnt rimpeltjes en zorgt voor een zichtbaar stralende huid

> Bestrijdt acné en onzuiverheden

> Zorgt voor makkelijk doorkambaar en glanzend haar

> Voorkomt gespleten haarpunten en pluizend haar

> Gaat vet haar tegen en zorgt dat het haar beter in model blijft

> Kalmeert een onrustige en gevoelige (hoofd)huid

> Behoud haar- en wimperextensions beter

> Geeft een mooier resultaat bij PMU-behandelingen

> Zorgt voor intensievere werking van huid- en haarproducten

> Is een anti-allergeen tegen huisstofmijt en pollen

> Kortom, een must-have voor huid en haar!

Wij produceren onze producten in ons eigen atelier in Nederland, met de grootste zorgvuldigheid en aandacht voor detail. Het satijn dat wij voor onze kussenslopen hebben geselecteerd is van een zware kwaliteit en heeft geen uitwasbare coating.

Beauty Pillow heeft vele voordelen voor huid en haar. Veel aandacht wordt besteed aan kwaliteit, uitstraling, gevoel en publiciteit. Zowel printmedia, vakbladen, damesbladen en glossy’s, alsook social media en de televisie worden ingezet. Diverse keren is Beauty Pillow in lifestyle televisieprogramma’s geweest, zoals Koffietijd en Life is Beautiful. Aansluitend zijn diverse BN’ers bekend met de Beauty Pillow en hebben hun enthousiasme omgezet in posts op social media. Zo zorgen wij voor tevreden resellers en is Beauty Pillow een heel fijn merk om mee te werken.

Onze doelgroep is niet gebonden aan leeftijd, maar aan lifestyle. Vrouwen die er verzorgd uit willen zien, een druk leven hebben en zich weinig tijd gunnen om veel aandacht aan haar en huid te schenken.

Onze subdoelgroepen zijn jonge meiden met lang haar, mensen met krullend haar, adolescenten met een onrustige huid, vrouwen in de over- gang die koel willen slapen, mensen die allergisch zijn voor huisstofmijt en pollen, maar ook mannen die het zachte en koele satijn als prettig ervaren.

Wij lanceren elk jaar nieuwe producten, rekening houdend met de nieuwe trends. Ook zijn wij momenteel bezig met de productie van de dekbed- overtrek sets, onze klanten staan te poppelen op de lancering hiervan!

Wij zijn heerlijk aan het doorgroeien. Inmiddels telt het netwerk circa 2.000 verkooppunten in Nederland en België. Sinds een half jaar zijn ook de eerste stappen gezet in Spanje, waar wij heel trots op zijn! In de komende jaren breiden wij dat steeds verder uit.

link



  • Jun 01, 2022
  • Category: PRESS